ОБЩИ УСЛОВИЯ ЗА ДОСТЪП И ИЗПОЛЗВАНЕ
I. ОБЩИ ПОЛОЖЕНИЯ
Тези Общи условия регламентират достъпa и използването на cheddo.bg (наричан за краткост по-долу “Уебсайт”). С посещението, използването и реализирането на покупка чрез Уебсайта, Вие потвърждавате, че сте запознати с тези Условия и ги приемате. В случай че не сте съгласни с всички или част от нашите Общи условия, моля не използвайте нашия Уебсайт.
Този Уебсайт, както и цялата информация, която се съдържа в него се управлява и се поддържа от “ПЕГАС ГРУП 25” ООД, ЕИК: 117542412, със седалище и адрес на управление: гр. Русе, ул. „Търговска“ № 4, (наричано за краткост по-долу „Дружество“). При нужда от допълнителна информация, моля, свържете се с нас чрез формата за връзка в Уебсайта или на телефон +359 898 550 604.
Достъпът до Уебсайта и използването му, включително показване на страници, комуникация с Уебсайта и свързаните с Уебсайта и социални медийни ресурси, както и реализираните покупки, се извършват от потребители изцяло в съответствие със законодателство на Република България.
Дружеството не е отговорно за каквато и да е употреба на Уебсайта и съдържанието му, от който и да е от неговите потребители, която не е в съответствие със законите и законовите разпоредби на Република България. В случай на злонамерено действие от Ваша страна, може да бъдете подведен под отговорност за предоставяне на невярна, фалшива или заблуждаваща информация или данни, засягащи трети лица, както и за всяко неправомерно използване на такава информация или данни.
Настоящите Общи условия могат да бъдат частично или изцяло изменяни и актуализирани от Дружеството, като те влизат в сила от датата на публикуването им в Уебсайта, без да е необходимо изрично уведомление до потребителите на Уебсайта от страна на Дружеството. Датата на актуализация е посочена в края на документа. Дружеството не гарантира точността, изчерпателността, верността или характера на изпращано и разпространявано чрез Уебсайта съдържание. Дружеството има право да променя технологията и дизайна на предоставяните стоки, без предварително известие.
II. ДЕФИНИЦИИ
Освен ако изрично не е посочено друго, използваните в настоящите Общи условия термини имат следното значение:
· „Уебсайт“ ("website") е обособено място в глобалната Интернет мрежа, достъпно чрез своя унифициран адрес (URL) по протокол HTTP, HTTPS или друг стандартизиран протокол и съдържащо файлове, програми, текст, звук, картина, изображение или други материали и ресурси, а именно: cheddo.bg;
· „Потребител” е всяко лице, което ползва които и да е от предоставяните през Уебсайта информационни услуги;
· „Потребителски профил” е обособена част в Уебсайта, съдържаща информация за потребителя, предоставена от него при регистрацията му и съхранявана от Дружеството, като достъпът до потребителския профил се осъществява чрез въвеждане на потребителско име и парола. Профилът дава възможност на потребителя да разглежда и редактира данните, въведени при регистрацията, да променя паролата си за достъп и др.;
· „Потребителско име” е избран от потребителя уникален код от букви и/или цифри, посредством които той се индивидуализира в Уебсайта
· „Парола” е избран от потребителя код от букви и/или цифри, който заедно с потребителското име индивидуализира потребителя.
· „Артикули“ са предлаганите чрез Уебсайта стоки за закупуване;
· „Клиент“ е дееспособно физическо лице, навършило 18 години, или юридическо лице, което закупува Артикули, налични на Уебсайта;
· „Количка за пазаруване“ е определено място на Уебсайта, където Клиентите избират Артикули преди да направят поръчка;
· „Поръчка“ е индивидуализирана заявка за закупуване на наличните Артикули в Количката за пазаруване. Поръчката представлява оферта от страна на Клиента за закупуване на Артикули, която не е обвързваща за Дружеството, като последното разполага с правото да приеме или да откаже да изпълни направената Поръчка. За сключване на договор между Дружеството и Клиента е необходимо Поръчката да бъде приета от Дружеството;
· „Транспортни такси“ са допълнителни разходи, различни от стойността на Артикулите в Количка за пазаруване, свързани с доставката на избраните Артикули до Клиента, както и с обработването на Поръчката;
· „Стойност на Поръчката” е общата стойност на Поръчката, която Клиентът трябва да заплати. В нея са включени стойността на Артикулите, както и всички дължими данъци, такси и др.;
· „Приемане“ е процесът, при който Дружеството одобрява направената от Клиента Поръчка. Едва с Приемането ще се счита, че Дружеството и Клиентът са сключили договор за покупко-продажба на избраните Артикули.
III. ХАРАКТЕРИСТИКА НА УЕБСАЙТА
Уебсайтът е електронен магазин, регистриран в Националната агенция за приходите по реда на Наредба № Н-18 от 13 декември 2006г. за регистриране и отчитане чрез фискални устройства на продажбите в търговските обекти, изискванията към софтуерите за управлението им и изисквания към лицата, които извършват продажби чрез електронен магазин.
Потребителите имат възможността посредством Уебсайта да направят Поръчка към Дружеството, след което и при Приемане на Поръчката възникне облигационно правоотношение между Потребителя и Дружеството.
Отделно от това, Уебсайтът предлага следните възможности:
· За регистрация на Потребителски профил;
· За преглед на Артикули, техните характеристики и актуални цени;
· За извършване на плащания във връзка с Поръчки посредством виртуален ПОС терминал.
Дружеството и Потребителите се съгласяват, че всички изявления във връзка с правоотношенията между тях могат да бъдат извършвани по електронен път и чрез електронни изявление по смисъла на Закона за електронния документ и електронните удостоверителни услуги и чл. 11 от Закона за електронната търговия.
IV. ПОРЪЧВАНЕ НА АРТИКУЛИ
Артикулите, предлагани от Дружеството, се продават директно от него и могат да бъдат поръчани чрез електронния магазин в Уебсайта: cheddo.bg. Подробна информация за характеристиките на Артикулите са публикувани на Уебсайта.
Клиентите следва да имат предвид, че цените на отделните Артикули зависят от променливостта на пазара, върху който Дружеството няма контрол, което е и причината и за актуализация на техните цени на Уебсайта. Актуализацията може да бъде извършвана по всяко време и неограничен брой пъти по преценка на Дружеството. Необходимо е да проверите крайната цена на продажба преди да направите своята Поръчка към Дружеството, като тази цена е окончателна и не може да бъде променена след получаване на Поръчката.
Поръчване на Артикули чрез електронен магазин в Уебсайта:
За да направите Поръчка чрез Уебсайта, не е необходимо да имате регистриран Потребителски профил.
Необходимо е от онлайн каталога да изберете един или няколко Артикула и чрез бутон “Добави в количката” да го добавите в Количката за пазаруване. След това имате възможност да добавите още Артикули в Кошницата за пазаруване или да продължите към завършване на Поръчката.
За да приемем и изпълним Вашата Поръчка, при закупуване и доставка на Артикули, предлагани от Дружеството, следвайки стъпките за поръчване, е необходимо да попълните своите лични данни и данни за доставка, а именно:
· Име и фамилия;
· Електронна поща (email);
· Телефон за връзка;
· Точен адрес за доставка или адрес на офис на куриерска компания;
· Начин на доставка;
· Начин на плащане.
Предоставените лични данни се обработват съгласно Политиката за поверителност на Дружеството, налична на тази страница.
Поръчката се счита за предадена, когато Дружеството получи Вашата заявка по електронен път, заедно с Вашите данни и информацията за Поръчката. При грешка в Поръчката, моля да се свържете с Дружеството на посочените координати.
Поръчката ще бъде запазена в нашата база данни за времето, необходимо за нейното обработване и изпълнение в съответствие с изискванията на закона.
С изпращане на Поръчка Потребителят извършва електронно изявление по смисъла на Закона за електронния документ и електронните удостоверителни услуги, с което декларира, че е запознат с настоящите Общи условия, приема ги и се задължава да ги спазва. В случай че не сте съгласни с някои от тях, моля, не изпращайте своята заявка за закупуване на Артикули от Уебсайта.
След като изпратите Поръчката, на Вашата електронна поща ще получите известие за нейното успешно получаване. При Приемане на Поръчката от страна на Дружеството ще получите известие за нейното одобрение, в което ще бъде изписан срокът за изпълнение на Поръчката. От този момент между Дружеството и Потребителя има сключен договор на български език, който ще бъде съхраняван от Дружеството на електронен носител. Собствеността и рискът от погиване по отношение на поръчаните Артикули преминават от Дружеството към Клиента в момента на предаване на Артикулите на избраната куриерска компания (за повече информация виж т. V), освен при плащане при получаване на Артикулите, в който случай рискът преминава, както е посочено по-горе, а собствеността – в момента на плащане на Стойността на Поръчката.
Дружеството си запазва правото да не обработва Поръчки, когато те са непълни или неточни, или Артикулите вече не са на разположение (в наличност). В тези случаи, Дружеството ще Ви информира по електронната поща, че изпълнението на заявената Поръчка не е възможно. Дружеството ще Ви информира за липсата на поръчаните Артикули в рамките на два (2) работни дни от деня, в който Вашата Поръчка е получена.
Дружеството има право да откаже да приеме Поръчка на некоректни Потребители, когато последните:
· Не са спазили настоящите Общи условия;
· При предходни Поръчки са отказали да получат Артикулите;
· При предходни Поръчки не са потърсили Артикулите, поради което Артикулите са върнати на Дружеството.
V. ЦЕНИ И ПЛАЩАНЕ НА АРТИКУЛИТЕ
Дружеството предлага за продажба висококачествени Артикули. Техните основни характеристики са показани и описани във всяка индивидуална страница на съответния продукт.
Всички цени, посочени в електронния магазин на Уебсайта, са в български левове с включен ДДС, като не включват Транспортните такси.
Цените на Артикулите подлежат на промяна без да е необходимо изрично уведомление до Потребителите на Уебсайта от страна на Дружеството. Актуализацията може да бъде извършвана по всяко време и неограничен брой пъти по преценка на Дружеството. Необходимо е да проверите крайната цена на продажба преди да направите своята Поръчка към Дружеството, като тази цена е окончателна и не може да бъде променена след получаване на Поръчката.
Плащанията се извършват авансово или при получаване на Артикулите в български лева по един от следните начини, избран в процеса на поръчване на Артикули чрез електронния магазин на Уебсайта:
· Чрез виртуален ПОС терминал посредством платежна карта на клиента, издадена по надлежния ред от платежен оператор;
· Чрез услугата наложен платеж, предоставена от избраната куриерска компания, към Дружеството при получаване на Артикулите;
· По банков път по сметка на Дружеството. При избор на този начин на плащане Вие се съгласявате да заплатите Стойността на Поръчката авансово на посочена от Дружеството банкова сметка. При избор на опция плащане по банков път Поръчката ще бъде задържана до заверяването на нашата сметка със съответната сума, след което Вашата Поръчка ще бъде изпълнена.
Когато Стойността на Поръчката е равна или надвишаваща 10 000 (десет хиляди) лв., плащането може да се осъществява само по банков път, поради съществуващите законови ограничения за плащане в брой.
Получаване на плащане от Дружеството, без да е направено Приемане на Поръчката от Дружеството, не означава, че е налице сключен договор и не поражда задължение за Дружеството да я изпълни.
При плащане чрез наложен платеж, Клиентът следва да се легитимира пред представителя на куриерската компания с официален документ за самоличност, чийто срок на валидност не е изтекъл и на който има снимка на Клиента. В противен случай, Дружеството има право да не изпълни Поръчката и да не достави Артикулите. При предаване на Артикулите Клиентът подписва придружаващите Поръчката документи.
Отстъпки:
При намаление на определени продукти Дружеството прави съобщение за намаление на цените по един от следните начини:
· чрез поставяне на новата цена до предишната, която е зачертана,
· чрез думите „нова цена“ и „предишна цена“, последвани от съответните суми; или
· чрез посочване на процент на намалението, като новата цена се поставя до предишната цена, която е зачертана.
Предишна цена е най-ниската цена на стоката или услугата, която търговецът е прилагал през период, не по-кратък от 30 дни преди датата на намалението на цената в същия търговски обект, интернет страница или приложение. Съобщението за намаление на цените не може да бъде прилагано за период, по-дълъг от един месец и по-кратък от един работен ден.
VI. ДОСТАВЯНЕ НА ПОРЪЧАНИ АРТИКУЛИ
Дружеството извършва доставки само на територията на Република България. Доставките се извършват със следните куриерски компании: "ЕКОНТ ЕКСПРЕС" ООД, "СПИДИ" АД или "ИН ТАЙМ" ООД (само за обемисти и тежки пратки). В процеса на изпращане на Поръчката Потребителят следва да направи избор коя куриерска компания желае да достави Артикулите, като за обемисти и тежки пратки такава възможност не съществува и те се изпращат само с куриерска компания "ИН ТАЙМ" ООД.
Цената за доставка зависи от избора на куриерска компания, сумата и общото тегло на поръчката и се формира съгласно следните условия:
I. In Time
1. До офис или адрес
‒ поръчки на стойност над 99лв. – безплатна
‒ поръчки на стойност до 99лв. (включително) – 5лв.
II. Speedy
1. До офис:
‒ поръчки на стойност над 99лв. и 0-10кг – безплатна
‒ поръчки на стойност до 99лв. (вкл.) и 0-6кг – 5лв.
‒ поръчки на стойност до 99лв. (вкл.) и 6-10кг – 7лв.
‒ тегло от 10-20кг – 11лв.
2. До адрес:
‒ поръчки на стойност над 99лв. и 0-10кг – безплатна
‒ поръчки на стойност до 99лв. (вкл.) и 0-6кг – 5лв.
‒ поръчки на стойност до 99лв. (вкл.) и 6-10кг – 9лв.
‒ тегло от 10-20кг – 16лв.
III. Econt
1. До офис:
‒ тегло от 0-6кг – 7лв.
‒ тегло от 6-10кг – 10лв.
‒ тегло от 10-20кг – 15лв.
2. До адрес:
‒ тегло от 0-6кг – 8лв.
‒ тегло от 6-10кг – 12лв.
‒ тегло от 10-20кг – 19лв.
IV. Поръчки над 350лв са с безплатна доставка, независимо от избора на куриер и тегло на поръчката, освен ако не съдържат продукти от категориите изброени в точка V.
V. Продукти от следните категории се доставят само с куриерска компания ИнТайм с цена на доставка:
1. Легла, скринове и гардероби– 30лв
2. Акумулаторни коли, акумулаторни мотори – 10лв
3. Къщички, пързалки, батути, басейни – 15лв
4. Велосипеди, детски велосипеди, триколки, триколки с родителски контрол, играчки с педали – 10лв
Имате възможност да изберете от два начина на доставка:
· Доставка до адрес – необходимо е да попълните точен адрес за доставка;
· Доставка до офис на куриерска компания.
За срокът и условията на доставката се прилагат общите условия на избраната куриерска компания. Дружеството не отговаря за забавяне при доставката по вина на куриерската компания.
В случай че в момента на доставка на посочения адрес, в посочените срок и часови диапазон Клиентът не бъде открит или не отиде до офис на избраната от Дружеството куриерска компания, за да получи в срок пратката, Дружеството се освобождава от задължението си да изпълни доставянето на Поръчката.
В случай на неточни или сгрешени данни за адрес на доставка, предоставени от Клиента, при което стоката бъде изпратена на грешния адрес, разходите за куриерска услуга за пренасочване на пратката, са за сметка на Клиента.
VII. ПРЕДГЛЕД, ПРАВО НА ОТКАЗ И ВРЪЩАНЕ НА АРТИКУЛИ
Преглед
Дружеството предлага опция за преглед на пратката, независимо от начина на плащане, избран в процеса на поръчване на Артикулите.
При отказ от страна на Клиента да заплати Артикулите, респективно да получи пратката - разходите за връщане на Артикулите са за негова сметка. Върнатите Артикули трябва да бъдат изпратени до Дружеството на следния адрес: гр.Русе, бул. „Липник“ №135, Бебе маркет Cheddo. Всички суми ще бъдат възстановени по начина, по който са били заплатени. Когато Артикулите са били платени предварително, с карта или по банков път, сумите подлежат на възстановяване в рамките на 5 (пет) работни дни по сметката на Потребителя, от която са постъпили средствата.
След като Дружеството получи върнатите Артикули, ще получите съобщение по електронен път, че върнатите Артикули са били приети.
Връщане на Артикули
В съответствие със Закона за защита на потребителите, може да се възползвате от правото си да върнете закупените Артикули, без никакви санкции и без да е необходимо да изтъквате конкретна причина за това. В срок от четиринадесет (14) дни от датата, на която сте получили Артикулите имате право да заявите своята воля за връщане, като е необходимо предварително да се свържете с Дружеството в писмен вид на електронен адрес: info@cheddo.bg, за да заявите своята воля. Можете да използвате Стандартен формуляр за отказ, но това не е задължително. Дружеството ще потвърди получаването на Вашето изявление чрез съобщение по електронен път.
Артикулите трябва да бъдат върнати неизползвани, неотворени и в пълен обем в тяхната оригинална и ненарушена търговска опаковка (напр. разкъсана опаковка, целуфан, премахнати етикети, липсващи части, отворени флакони/шишета и др.) и да са придружени с всички съпътстващи документи - касова бележка и/или фактура.
Върнатите Артикули, както и всички съпътстващи документи - касова бележка и/или фактура, трябва да бъдат изпратени до Дружеството в срок до 7 (седем) дни от датата, на която сте изпратили своето писмено заявление за отказ на следния адрес: гр.Русе, бул. „Липник“ №135, Бебе маркет Cheddo. Не се приема връщане на Артикули чрез пратки с наложен платеж.
При изрично и пълно изпълнение на посочените по-горе условия, Дружеството ще възстанови пълната сума за върнатите Артикули, с изключение на направените от Вас Транспортни такси (за получаване и връщане). Всички суми ще бъдат възстановени по начина, по който са били заплатени. Когато Артикулите са били платени предварително, с карта или по банков път, сумите подлежат на възстановяване в рамките на 5 (пет) работни дни по сметката на Потребителя, от която са постъпили средствата.
След като Дружеството получи върнатите Артикули и провери, че те отговарят на всички изисквания за връщане, ще получите съобщение по електронен път, че върнатите Артикули са били приети.
В случай че върнатите Артикули не отговарят на условията за връщане (т.е. Артикулите са разопаковани или с нарушена оригиналната опаковка – разкъсана опаковка, целуфан, премахнати етикети, липсващи части, отворени флакони/шишета и др.), ще бъдете уведомени по електронен път. В този случай можете да изберете Артикулите да бъдат доставени обратно до Вас за Ваша сметка. Ако откажете, Дружеството си запазва правото да задържи върнатите Артикули, както и заплатената сума за тях.
Горните правила не се прилагат за Артикули, които са разпечатани след доставката им и не могат да бъдат върнати поради съображения, свързани с хигиената или защита на здравето, както и за Артикули, които поради своето естество могат да влошат качеството си или имат кратък срок на годност.
При несъответствие на получените Артикули с Поръчката Дружеството заменя Артикулите за своя сметка без допълнителни такси за Клиента.
VIII. ГАРАНЦИЯ И РЕКЛАМАЦИИ
Законова гаранция
Дружеството напомня на Потребителите за наличието на законова гаранция уредена в Закона за защита на потребителите (ЗЗП) и Закон за предоставяне на цифрово съдържание и цифрови услуги и за продажба на стоки. Законовата гаранция представлява задължение на Дружеството до две години от доставянето на Артикула да гарантира, че е продал Артикул, който е съответствала на описаната в договора за продажба.
Двугодишният период започва да тече от деня, в който Потребителят е получил Артикула. Потребителят може да избира между поправката или замяната на Артикула, като поеме Транспортните такси. Законовата гаранция се прилага независимо от Търговската гаранция, която може да бъде предоставена. Дружеството може да откаже да приведе стоката в съответствие, ако ремонтът и замяната са невъзможни или ако биха довели до непропорционално големи разходи.
Търговска гаранция
Някои Артикули, продавани чрез Уебсайта, могат да се ползват и от търговска гаранция, чиято продължителност е посочена на Уебсайта.
Ако Артикулът се ползва от търговска гаранция, Потребителят ще получи гаранционна карта най-късно в момента на получаване на Артикула, в който ще бъде посочено съдържанието на търговската гаранция, изпълнението й, продължителност и териториален обхват, както и името и адреса на Потребителя. За всички Артикули важат гаранционните условия на съответния производител или оторизирани сервизни центрове. В сервизните центрове важат единствено оригиналните гаранционни карти, с които е получена стоката.
Търговската гаранция отпада в случай на:
· повреди, причина за които е неправилно съхранение или експлоатация;
· опит за ремонт от страна на Потребителя и/или друго лице;
· при използване на некачествени и неоригинални консумативни материали;
· в следствие на форсмажорни обстоятелства.
·
Рекламации
Потребителят има право на рекламация, като при предявяване на такава, пълният комплект документи (вкл. касова бележка, разписка и/или фактура, гаранционна карта и др.).
За да заявите своята рекламация трябва да се свържете с Дружеството в писмен вид на електронен адрес info@cheddo.bg. Ако изберете Артикулът да бъде ремонтиран то следва да предоставите Артикула в указания в гаранционната карта оторизиран сервизен център.
Ако се позовавате на законова гаранция, следва да изпратите Артикула до Дружеството в срок до 7 (седем) дни от датата, на която сте изпратили своята писмена рекламация на адрес: гр.Русе, бул. „Липник“ №135, Бебе маркет Cheddo. В този случай Транспортните такси са за Ваша сметка. След като Дружеството получи Артикулa и провери, че отговаря на всички изисквания за рекламация, ще получите съобщение по електронен път, че Артикула ще бъде поправен или заменен.
В случай че Артикула не отговаря на условията за рекламация и гаранцията не е валидна, ще бъдете уведомени по електронен път. В този случай можете да изберете Артикула да бъде доставен обратно до Вас за Ваша сметка. Ако откажете, Дружеството си запазва правото да задържи върнатите Артикули, както и заплатената сума за тях.
Ремонтът или замяната на стоките се извършва безплатно в рамките на в рамките на един месец, считано от получаване на Артикула от оторизиран сервизен център или Дружеството.
Гаранцията (както законовата, така и търговската) е валидна само за производствени дефекти и несъответствия, съществуващи при доставянето на стоката и появили се при нормална експлоатация, на територията на Република България. Гаранцията отпада и клиентът заплаща стойността на ремонта (като може да бъде отказано сервизно обслужване) в случаи на повреди причинени от:
· повреди, причина за които е неправилно съхранение или експлоатация;
· опит за ремонт от страна на Потребителя и/или друго лице;
· при използване на некачествени и неоригинални консумативни материали;
· в следствие на форсмажорни обстоятелства.
Дружеството отговаря за всяко несъответствие на Артикулите, което съществува при доставянето на Артикулите или се прояви до две години след доставянето им. Дружеството отговаря съгласно законовата гаранция спрямо лица, имащи качеството потребител.
Потребителят няма право да развали договора, ако несъответствието е незначително.
Потребителят може да развали договора, ако Артикул с валидна гаранция, отговарящ на условията за рекламация, не бъде заменен или ремонтиран в предвидените срокове. В този случай Потребителят изпраща заявление до Дружеството в писмен вид на електронен адрес info@cheddo.bg, с което Потребителят уведомява Дружеството за решението си да развали договора за продажба. Когато несъответствието се отнася само за някои от Артикулите, доставени съгласно договора за продажба, и е налице основание за разваляне, Потребителят има право да развали договора за продажба само по отношение на тези Артикули, които не съответстват.
Когато Потребителят развали договора за продажба, Потребителят връща тези Артикули на Дружеството в срок от четиринадесет (14) дни от датата, на която Потребителят е уведомил продавача за решението си да развали договора.
След като Дружеството получи върнатите Артикули и провери, че те отговарят на всички изисквания за връщане, Дружеството ще възстанови пълната сума за върнатите Артикули, с изключение на направените от Вас Транспортни такси (за получаване). Всички суми ще бъдат възстановени по начина, по който са били заплатени. Когато Артикулите са били платени предварително, с карта или по банков път, сумите подлежат на възстановяване в рамките на 5 (пет) работни дни по сметката на Потребителя, от която са постъпили средствата.
В случай че върнатите Артикули не отговарят на условията за връщане, ще бъдете уведомени по електронен път. В този случай можете да изберете Артикулите да бъдат доставени обратно до Вас за Ваша сметка. Ако откажете, Дружеството си запазва правото да задържи върнатите Артикули, както и заплатената сума за тях.
IX. ОГРАНИЧЕНИЕ НА ОТГОВОРНОСТТА
Дружеството не носи никаква отговорност при никакви обстоятелства за каквито и да е щети включително, но не само вреди, пропуснати ползи, от загуба на информация или други произтекли от употребата, невъзможността за употреба или резултатите от използване на Уебсайта и по конкретно Дружеството не носи отговорност:
· в случай на непреодолима сила, случайни събития, проблеми в Интернет, технически или други обективни причини, включително и разпореждания на компетентните държавни органи;
· за вреди, причинени от Потребител на трети лица;
· за имуществени или неимуществени вреди, изразяващи се в претърпени вреди или пропуснати ползи, причинени на Потребител в процеса на използване или неизползване на Уебсайта и сключване на договори за покупко-продажба с Дружеството;
· за времето, през което Уебсайтът не е бил достъп поради непреодолима сила;
· в случай на преодоляване на мерките за сигурност на техническото оборудване и от това последва загуба на информация, разпространение на информация, достъп до информация, ограничаване на достъп до информация и други сходни последствия;
· в случай че вследствие на използването на Уебсайта или Артикули от него от Ваша страна доведе до възникването на вреди. В този случай Клиентът поема цялата отговорност и всички разходи, свързани с отстраняването на нанесените вреди.
X. ПОТРЕБИТЕЛСКИ ОТЗИВИ
Дружеството предоставя възможност чрез Уебсайта да бъдат оставяни потребителски отзиви. Във връзка с това информираме, че са предприети мерки, с които се гарантира, че публикуваните отзиви са от Потребители, които действително са закупили продуктите.
Потребителски отзив може да бъде оставен само от Потребител, който е направил Поръчка посредством Уебсайта и същата е доставена. След доставката Потребителят ще получи електронно съобщение, в което се съдържа линк към затворена секция на Уебсайта, на която може да се остави потребителски отзив само веднъж. Потребителски отзиви могат да се оставят само и единствено посредством получен линк към Уебсайта.
Дружеството публикува на Уебсайта всички потребителски отзиви – както положителните, така и отрицателните. Дружеството не спонсорира и не повлиява на потребителските отзиви, като са взети мерки за предотвратяване на възможността за оставяне на фалшиви потребителски отзиви.
XI. ПОВЕРИТЕЛНОСТ И ЛИЧНИ ДАННИ
Дружеството се стреми да подобрява технически и организационно Уебсайта, като прилага мерки за осигуряване на сигурност на услугите му, с цел предотвратяване на неразрешено използване или достъп до данни, както и за предотвратяване на рискове от разпространение, унищожаване и загуба на данни и конфиденциална информация по отношение на Потребителите на Уебсайта, както и за да се избегне непозволен или незаконен достъп до такива данни и информация.
Дружеството приема и публикува Политика за поверителност, с която можете да се запознаете тук. Чрез изпращане на Поръчка, Клиентът се съгласява предоставените от него лични данни да бъдат обработвани от Дружеството.
XII. ИНТЕЛЕКТУАЛНА СОБСТВЕНОСТ
Съдържанието на Уебсайта, включително, но не само, снимки, илюстрации, видеоклипове, документи, фигури, лого и всякакви други материали, публикувани във всякакъв формат, включително менюта, части от уебстраници, графики, цветове, схеми, инструменти, шрифтове, дизайн на Уебсайта, диаграми са защитени с авторско право и от всяко друго право на интелектуална собственост, принадлежащи на Дружеството и на съответните носители на права. Дружеството е заявило за регистрация фигуративна търговска марка на Европейския съюз “cheddo” с номер 018710586.
Частично или изцяло възпроизвеждане, независимо под каква форма, на Уебсайта или неговото съдържание не е разрешено без писменото съгласие на Дружеството.
Дружеството има изключителното право да разрешава или забранява всяко възпроизвеждане (независимо дали пряко или непряко, временно или постоянно, или по всяка друга причина или каквато и да е форма, изцяло или частично) на Уебсайта и неговото съдържание. Използването на такива копия се разрешава единствено за законни цели и в съответствие с авторски и други права на интелектуална собственост на Дружеството и на авторите на произведенията, публикувани на Уебсайта.
XIII. РЕШАВАНЕ НА СПОРОВЕ МЕЖДУ СТРАНИТЕ
Възникналите спорове ще се разрешават чрез постигане на взаимно съгласие.
Ако постигането на съгласие се окаже невъзможно, всички спорове, породени от изпълнението на Поръчки или отнасящи се до последните, включително споровете, породени или отнасящи се до тълкуване, недействителност, изпълнение или прекратяване, както и споровете за попълване на празноти, или приспособяване към нововъзникнали обстоятелства, ще бъдат отнасяни за разрешавани до орган за алтернативно решаване на потребителски спорове.
Орган за алтернативно решаване на потребителски спорове е всеки орган, независимо от неговото наименование, който е установен, осъществява постоянно дейност по алтернативно решаване на потребителски спорове и е включен в списъка по чл. 181 „п“ от Закона за защита на потребителите.
Потребителите могат да използват Европейската платформа за онлайн решаване на спорове (ОРС), достъпна на http://ec.europa.eu/odr/ - единен портал за достъп, който позволява на потребителите и търговците в ЕС да уреждат възникналите споровете помежду си.
При непостигане на съгласие в рамките на способите за алтернативно разрешаване на спорове, същите се отнасят до компетентния съд в Република България, като приложимото право относно Поръчките е българското.
Последна актуализация: 31.03.2023г.